Lista!!!

1.  Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Japp

3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Thessan, och katten Amy:)

4. Hur lång är du? 177 cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
 Tre Kronor

6. Hur löd ditt senaste sms?  Oki:)

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms!

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!

9. När såg du senast din mamma?
Igår, Lördag!

10. Icke godkänt i något ämne? Jao!

12. När vaknade du idag?
08.45!

13. Vilken är din favoritplats?  Ute i naturen.. T.e.x vid vattnet:)

14. Vilken plats föredrar du minst? Stora folksammlingar!!

15. Vem får dig att må bra?
Thessan, min familj och vänner:) Och det som ska ske om några månader;)

16. Hur stor är din säng? Sängramen 160, men madrassen är Thessans:P

17. Vad sover du i? I boxershorts!!

18. Hur många kuddar har du i sängen?
  6 st

19. Var har du bott/bor?
Hedesunda, Forsbacka och nu Söderfors ( Och lite i Sala)

20. Tycker du om kinamat?
Jajamänsan!

21. Tycker du om kaffe?
Blää!

22. Vad dricker du helst till frukost?
O boy och juice

23. Kan du spela poker? Japp!

24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? Nix!

25. Vill du ha barn? Är väl klart!

26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska!

27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej!

28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet!

29. Vad spenderar du helst pengar på? Hobbyfärg!1

30. Äger du dyrbara smycken? Nej det gör jag icke!!

31. Kan du rulla med tungan?
Nix!

32. Vem är den roligaste människan du känner?
 Den jag bor under samma tak som!!:)

33. Vad har du för ringsignal?
Dragonforce!

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det har jag säkert, men jag vet ej vart dem är:)

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?  På min t-shirt jag har på mig just nu!

36. Kan du byta olja på bilen?
Japp!

37. Vilken var den senaste boken du läste? Läser ej böcker!

38. Dansar du i bilen? Nix, jag rattar;)

39. När var du i kyrkan senast? När jag var på ett dop i Oxelösund!

40. Hur många hål har du i öronen?
5 st

41. Har du någon piercing? Nopp!

42. Har du någon tatuering? 6 st


43. När slutade du med gosedjur?
Har väl inte ens ägt något tror jag:P

44. Har du pojkvän/flickvän? Ja, den bästa. Helt klart!

45. Har du en bästa vän? Japp, Emil:)

46. Vad är ditt mobil nummer?
Nästan hemligt!!

47. Vad ska du göra ikväll?
Kolla på hockey och slappa!

48. Har du några syskon? 4 st

49. Vill du flytta hemifrån? Gjorde jag allt för sent.. Var ju hela 26 år:P

50. Det första du tvättar i duschen? Kroppen!

51. Hur mår du just NU?
Alldeles utmärkt!

52. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
  N.. Thessan så klart:)

53. Berätta om din senaste dröm.
Kom inte ihåg den!

54. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nix!

55. Vad vill du ha just nu? Vatten!
 

56. Har du räknat till 1000 någon gång?
Någon gång kanske!

57. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?  Både och!!


58. Använder du smileys?
  Ja, nästan alltid!!

59. Har du träffat någon kändis? Japp!


60. Gillar du keso?
Nepp!

61. Vilken låt hade du sist i huvudet? Ingen!

 62. Hur många länder har du besökt? Sverige, Norge, Finland!

63. Är dina föräldrar stränga?
Haha, nejdå!

64. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Ja, kanske!!

65. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nej!

66. Brukar du hyra film? Mycket sällan!

67. Var kommer du vara på lördag?
I Gävle!

68. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja mycket!

69. Vad åt du till lunch?
Har inte ätit ännu!

70. Har du lockigt hår?
Nej, jag är flintis:P

71. När grät du senast? Kom inte ihåg!!

72. Har du gått in i en vägg någon gång? Nej, inte vad jag vet iaf!!

73. Favoritårstid?
Våren!

74. Vem höll du senast i handen? Thessan!

75. Sover du med TVn på?
Nej!

76. Tycker du att du är gammal?
Nej, inte ännu!!

77. Är du mörkrädd?
Neeej!!

78. Gillar du ditt liv just nu?
Jaaa, kan inte bli bättre<3

79. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
klart!

80. Har du bra syn?
Jajamänsan!

81. Var är dina föräldrar just nu?
Hemma säkert, eller ute och åker caddilac!

82. Vad har du på dig just nu?
Mjukisbrallor och t-shirt

83. Vad var det senaste du köpte?
  Bensin!!

84. Hatar du mer än 3 personer?
Jag hatar inte folk!

85. Använder du sushipinnar?
Sådant kraffs!

86. Äger du ett vapen?
Nix!

87. Gillar du ditt hår?
 Jag har inget hår:P

88. Gillar du dig själv? Oftas!!

89. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Båda så klart!!

90. Hur ofta använder du MSN? Ibland händer det väl!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0