Hej igen!!

Nu är jag här igen. Det var ett tag sedan jag skrev här nu. Men någon gång måste man uppdatera lite vad som har hänt o.s.v.. Det har väl inte hänt så mycket. Jobbat i veckorna, och helgerna lugna och sköna.. Var in till brorsan i Tierp igår och kollade på hockey.. Det var trevligt att få umgås med han en stund. Idag har jag skottat tak hela dagen, så man är alldeles mör i kroppen.. Så det var mycket välbehövligt med ett bad som gumman min hade tappat upp åt mig.. Så det var bara att lägga sig som urlakad sill i badkaret.. Sedan drog vi till Mehedeby och käkade med bröderna Eriksson. Som vi alltid brukar göra.. Och när vi var på väg hem därifrån, så såg vi en bil som stod i vägkanten.. Och när vi kom närmare, så såg vi att det var en polisbil som hade försökt att vända mitt på vägen. Och hade lyckats kört fast.. Så vi stannade och hjälpte dem, men det gick inte så bra. Så dem sa att dem skulle ringa efter  en patrull.. Så vi åkte hem sedan..


Nu ska jag berätta lite om min livskamrat!!

Hon heter Theresé Ågren och är 23 år. Och vi träffades på ön  Hedesunda för snart 4 år sedan.. Och jag ångrar inte att jag frågade henne om hon ville kom ner på ön.. Det var mitt bästa ögonblick i livet. Jag tycker själv att jag har varit dålig på att visa hur mycket jag älskar dig.. Men det ska det bli bättring med.. Jag är så otroligt glad för att jag har dig vid min sida.. Och jag hoppas att du tycker likadant:) Vi har ju prata om att gifta oss. Och det har jag också varit dålig på...







                                                                 SÅ NU FRÅGAR JAG




 
                             
                                                                               
                                                                              

                                                                                
                                                         ♥VILL DU GIFTA DIG MED MIG♥












Kommentarer
Postat av: Thessan

Men KLART ATT JAG VILL!!!!!

2011-01-21 @ 21:32:25
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir, då blir man en Östblom-Ågren eller bara Ågren då:)

2011-01-21 @ 23:30:44
Postat av: mia

men hörrö du,du! det där tar man väl öga mot öga? hihi :P

2011-01-22 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0