En lugn lördag, utan stress!!!

Idag vaknade jag tidigt, jag gick upp och började ta tag i disken och plockade undan lite. Sedan har det bara rullat på. Jag är själv i helgen, älsklingen är i Uppsala i helgen. Men det kan vara skönt att vara själv också ibland. Igår drog jag in till Gävle en sväng och kollade om jag skulle hitta på något jag ville ha. Jag hittade en snygg Burton jacka. Den skulle kosta 900 kr men jag fick den för 490 kr.. Den var på rea. Hittade mycket som jag ville ha där. Men det får jag inhandla en annan gång. Ikväll var det meningen att jag skulle gå på hockey med Emil, men jag fick ett sms av han i morse. Och han berättade att han hade systersonen hemma hos sig . Och han hade nämligen magsjuka. Så då är det inge idé att han går.. Men jag ska på hockey iallafall, jag ska åka in med Sten. Och det ska också bli kul. Han kommer och hämtar mig vid 5 tiden, så vi har gått om tid på oss att åka in till arenan. Så slipper vi stressa. Det kanske blir Max efter matchen också, men jag är inte säker på det ännu:)


Jag saknar min älskling så mycket, men det är bra att sakna någon ibland också.. Jag ser fram emot att få gifta mig med dig, det kommer bli så bra det där:) Jag vill faktiskt göra det i sommar, eller nästa! Eller vad tycker du, fru Ågren-Östblom<3




 

Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Thess

Jag kommer in i sängen och berättar vad jag vill ;) dummt att skriva här när det blir en överraskning! älskar dej min världens bästa make!! och du ska bli en Hel Ågren ;) pusspuss

2011-01-30 @ 23:54:42
URL: http://stronglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0