Min tur?

                                                       När är det min tur
                                                       att vara med dig?
                                                       När det min tur...
                                                     att få smeka din kind
                                                     att få kyssa dina läppar
                                                     att få känna din andedräkt
                                                     mot min hals,
                                                     att få ha dig bredvid
                                                     mig i sängen
                                                     eller att få känna
                                                     att du är min väg
                                                     att jag får ha dig i mitt liv
                                                     

                                                     När är det min tur
                                                     att gilla när du
                                                     käftar emot mig
                                                     eller få känna din hand
                                                     krama min hand


                                               Älskar dig av hela mitt hjärta<3
                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0