Loppis i parkhallen!!!

Idag har det varit loppis i parkhallen här i Söderfors.. Thessan och Sara bakade bullar och småkakor och sålde, och jag hade 6 st krukor som jag har målat, men jag lyckades bara sälja en av dem.. Men därimot så fick jag en beställning på 5 st till. Det blir Leksands  klubbmärke på alla 5. Thessan, Sara och jag stod vi 2 bord, och Gunnel och Marita stod vid 2 bord.. Och jag tycker försäljningen gick bra för allihopa.. Sen när klockan slog 14.00 så packade vi ihop sakerna vi inte fick sålda, men det vart inte så mycket att packa ner.. Thessan och Sara lyckades att sälja allt det bakade.. Utom några chockladrutor som dem tog hem för en fika hemma vid köksbordet..

 Sedan åkte jag och fiskade med bröderna Eriksson, och det är alltid trevligt.. Vi har så kul när vi fiskar med varandra.. för man vet aldrig vad det är för tok vi hittar på.. Idag var det bara jag som lyckades lura en båge, och Anders vara nära..



Nu ska jag lägga ut mina krukor som jag har målat, jag har dem på facebook, men det kan vara roligt att ha dem här på bloggen också..

 

 

 

 





















 





 

 

 










Det där var alla jag har målat!!


Hade bra alla mina nära och kära.. Jag älskar er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0