Tisdagen den 2 mars!!!

Nu sitter jag här i köket och tittar ut igenom fönstret, och vad ser jag!! JO!! En jädrans massa snö. Nu är jag less på denna snö. Nu vill jag ha vår, takdropp, fågelkvitter och gröna knoppar träden. Och att fiskesäsongen ska börja igen. Thessan ligger och sover, hon är inte riktigt pigg idag. Det är ju synd, för jag vill att det ska vara lite fart här hemma. Men nu är det bara jag och katterna uppe.

Kl 15.00 ska jag till AMS på möte. Det har blivit många möten på den sista tiden nu. Men jag tycker att det har gått förvånadsvärt bra faktiskt. Och imorgon börjar jag min praktik på Gavlegårdarna i Hedesunda. Det har jag sett fram emot. Jag har varit där en gång tidigare också. Och jag trivdes som fisken i vattnet. Så nu får jag göra det jag tycker mest om. Att jobba som fastighetsskötare..




Snacka om att jag längtar:) Det är nog inte bara jag som gör det!!!





R.I.P Frasse. Vila i frid†

 

Älskar alla i min närhet<3

Älskar Thessan av hela mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0