Ensam i sin lya!!

Nu har jag varit ensam sedan igår, Thessan åkte till Uppsala till sin Syster. Men det är bara  bra att sakna någon.. Idag har jag städat, tvättat, plockat iordning i garderoberna, och fixat balkongen. Så på kvällskvisten så cyklade jag upp till pizzerian en sväng. Det blev en kebabpizza och en norrlands guld, FAN vad gott det var:) Sedan cyklade jag hemmåt igen, jag tog vägen runt vattnet och båthamnen, sedan när jag kom vid soprummet. Så kom Pelle ut ifrån porten där han bor. Och han bara gick, och jag hojta. Och så säger han när jag kommer fram till han "jag kände inte igen dig" hahahaha:) Och ändå hade jag en skjorta som han har haft.. Vi stod och pratade ett bra tag om allt..  Sedan gick jag in, och satte in 2 st pilsner på kylning. Så nu är jag här och nu, sitter här och skriver lite om dagens bravader.

 Imorgon om det blir bra väder. Så ska jag åka och fiska en sväng med Sten. Men om det blir regn så kanske vi struntar i det.. Man får väl hoppas att det iaf blir uppehåll.. Men mulet kan det gärna få vara..


Jag saknar dig, och jag älskar dig<3


Tjaoo!!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Älskar och saknar dej med!!!

2010-06-17 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0