En helt vanlig dag!!!

Nu är jag här igen!! Det var ett tag sedan sist. Men nu ska jag försöka att skriva lite. Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev här förra gången. Jag har målat 2 st tavlor med Ed Hardy motiv på. Sedan blir det loppis här den 6 Februari. Som vi tänkte vara med och sälja lite prylar på.

Men ska jag skriva om dagens bravader. Idag tänkte jag att jag skulle sortera sakerna till loppisen, så det är någelunda ordning i kartongerna. Och sedan blir det väl målning kanske, men först av allt så ska det bli någon mat att äta.. Om jag inte har fel så kommer väl Pelle & Mia upp och hälsar på med lillpojken. Det är trevligt att dem kommer och hälsar på, för det har inte varit så bra vårat umgänge förr. Men nu är det glömt och försvunnet.

Jag ska lägga in några nya bilder här, på mina tavlor och teckningar. Och så några på mig, och på gumman och mig:)


 





 










Så det var alla bilder för den här gången:)


Hejsvejs!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

va duktig du är att måla, de kanske är dig man beställer nästa tatuering av =)

2010-01-28 @ 22:40:54
URL: http://lillaleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0