Slappfredag!!!!!!

Idag blir det nog en lugn fredag.. Har varit i Tierp idag på förmiddagen, Thessan skulle till arbetsförmedlingen. Pelle och Mia följde också med. Pelle skulle snacka med den tröga F-kassan. Och medans så åkte jag till granngården och inhandla kattsand. Sedan bar det av till Mehedeby och käka. Pelle och Mia åt pizza, Thessan åt kebabtallrik och jag åt stekt potatis och falukorv och ett ägg.

Efter det så åkte vi hem, och Pelle och Mia följde med upp en stund. Nu verkar det som om det löser sig med praktiken iaf. Handläggaren ringde i från arbetsförmedlingen och fråga om jag skulle tänka mig att praktisera i Tierp på NJ fastigheter. Ja det kan jag väl tänka mig, sa jag så klart.. Så hon skulle ringa NJ fastigheter och prata med dem.. Så skulle hon ringa mig troligtvis på måndag.

Det kanske blir en promenad senare i dag.. Jag har börjat gått raska promenader nu. För jag tycker att det ger mer med raska promenader än att man går sakta. Och sen är det roligare att gå med musik i öronen:) Jag känner att man har blivit lättare och smidigare. För när jag skulle knyta skorna förrut så tog magen i, och så blev man helt anfådd. Oc sen får man ju ett bättre självförtroende också..

Imorn är det loppis här i Söderfors. Och Thessan och jag ska stå och sälja vid 2 bord. Och Gunnel och Sara ska vara med också. Och Pelle på ett litet hörn, för han hade inte så mycket saker:P Så man får väl se om man får något sålt. Man hoppas ju det så klart.. Jag ska måla bordsbenen till ett bord som jag ska till loppisen imorgon också. Så dem hinner torka till loppisen..

Nu ska jag sätta fart här hemma. Så det händer någonting..

Ha det bra alla mina nära och kära!!

Älskar dig Theresè Ågren<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0