Rastlös!!!

Jaha, nu har man varit hemma i från jobbet i 2 dagar.. Så jag börjar bli lite rastlös nu.. Åkte på feber efter innebandycupen i lördags.. Men nu börjar det gå åt rätt håll iaf.. Så jag ska väl förmodlingen åka till jobbet imorgon.. Just nu sitter jag hemma alldeles ensam, gumman jobbar.. Jag är så glad för hennes skull, och att hon stortrivs där på dagiset.. Och att hon har jobbat mer än hon har praktiserat.. Och det ser ju lovande ut:) Jag kan ju inte klaga på något nu heller.. För vi har ju båda fått in en fot på respektive arbtesplats:) Så nu har vi det bättre än vi har haft på länge.. Och det är vi förtjänta av.

För det har varit motgångar ett tag nu.. Men det har funkat relativt bra ändå, man har ju varit tvungen att leva efter sina behov hela tiden. Sedan har man några saker att se fram emot, kryssning den 25 maj, fiskesemester, och den årliga dansen " Lasse Stefanz" på ÖN i Häsunda.. Då blir det tältning som vi brukar göra:) Tycker det är sådan bra atmosfär och stämning där:)

Så det tycker jag blir årets höjdpunkt:)

 

Älskar Theresé Ågren<3 men om en snar framtid heter du Östblom också<3


Kommentarer
Postat av: Thessan

Älskar dej bejb! :)

2010-04-25 @ 19:40:28
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: lisa

Hej!

Tänkte höra med dig om du vet om de är stor loppis i Söderfors den 15 maj? :)

Hälsningar Lisa

2010-05-04 @ 19:47:27
Postat av: Anonym

Hej!! Ja, det är loppis här i Söderfors den 15 maj..:)

2010-05-08 @ 07:40:24
URL: http://erkaparka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0